Mit használnak a csúcsjárgányok Genfben?

A Ferrari is a Pirelli mellett döntött

A napokban, minden – számottevő – gumiabroncs gyártó, a Genfi Autószalonban próbál kitűnni. Ha ez sikerül, az egész világ tudtára hozzák. Ezt nevezhetjük PR-nek.

Ha sikerül valami releváns sztorit tálalni, a gumiabroncs (de inkább a komplett autóipar) egyik szemét az adott márkára veti.

A Pirelli például büszkén hirdeti, hogy a nívós svájci rendezvényen feltűnő, mindenkiből leginkább nyálcsorgást kiváltó sportkocsi, az ő abroncsukon lett kiállítva.

Sajtóközleményükben kiemelik, hogy a tavalyi szalonhoz képest, 13 százalékkal több Pirelli abroncs tűnt fel a sportautó szegmensen belül. Olyan márkák választották az olaszokat, mint a honfitárs Ferrari, Lamborghini, a 007-es ügynök által népszerűvé tett Aston Martin, vagy a Forma 1-ből jól ismert márka, a McLaren. (Erre a névsorra úgy gondolom, minden vállalat büszke lenne, ha a vevőkörben látná.)

Lehet csemegézni!