Média díjas a Bridgestone termékbevezető kampánya

Bridgestone eseménymarkerting és integrált kommunikáció

Németországban média díjat nyert a Bridgestone, úja abroncsuk piacbevezető kampányával. A Potenza Adrenalin RE002 városi sportabroncs, az idei Deutscher Mediapreis győztese lett, márkaélmény (brand experience) kategóriában.

A díjat március 6-án osztották ki, Münchenben. A Bridgestone elöljárói elmondták, a kampány, illetve a Potenza Adrenalin RE002 célcsoportja, azok az autósok, akik szeretik a sportos vezetést és a jó értelemben vett – városi – adrenalint.

Az ötlet pedig a következő volt. A gumicég meghívta Európa 60 legolvasottabb autós bloggerét Dél-Spanyolországba, hogy a versenypályán éljék át a Potenza adrenalinját, képzett instruktorok segítségével.

Az esemény neve Ultimate Experience volt, amely után beindult az online gépezet. 89 poszt született a bloggerek jóvoltából, és megannyi fotó, illetve videó terjedt el az ismert közösségi oldalakon és autós portálokon. Egy hónap alatt, 372 ezer egyedi látogatóhoz jutott el a Bridgestone új abroncsának híre. (A több, mint 800 ezres látogatói szám sem akármi!)

Én sajnos pont kimaradt a 60 bloggert számláló csapatból, talán legközelebb :)