A Kumho bezsákolt pár komoly szerződést

Kumho - NBA

A hétvégi NBA All-Star gála előtt, az Amerikai Kosárlabda Szövetség bejelentette új partnerét, a Kumho Tire-t. Ennek értelmében a dél-koreaiak lesznek az NBA hivatalos abroncsszállítója. A partnerség az említett gálán indul. (Erős nyitás, mondhatjuk.)

A szerződést, az NBA globális marketingvezető helyettese, Emilio Collins jelentette be.

Több okból mérföldkő ez az abroncsgyártó életében, hiszen korábban sohasem szponzorált egyetlen amerikai sportcsapatot vagy szövetséget. A sport világa népszerű szponzorációs terület a gumigyártók számára, hiszen nemrég az angol Premier League egyik legnépszerűbb csapatát, a Manchester Unitedet, illetve a nagy rivális Arsenalt is „meglepte” egy abroncsgyártó egy szponzorszerződéssel.

Kicsit meglepő, ahogy Harry Choi, a Kumho elnöke kommentálta a megállapodást. Szerinte – többek között – az „agresszív konkurencia” miatt is fontos az NBA szerződés.

A Kumho egyébként egy másik jelentőségteljes szerződést is kötött, mégpedig egy stratégiai megállapodást a Yokohamával. Nyilván abban (is) reménykedve, hogy gyümölcsözőbb lesz a kapcsolat, mint az Apollo és a Cooper kooperációja.

Egyébként az együtt gondolkodás és tervezés már látható, hiszen a Kumho partnere, a Yokohama is NBA-s szerződést kötött nemrégiben. Erről magam is beszámoltam.