Ki mit oszt?

Facebook

Ilyet korábban még nem csináltam leszámítva a melyik gyártó, hogyan kíván kellemes karácsonyi ünnepeket gyűjtésemkor. Más témában már ismerhetjük a „ki mit oszt” típusú cikkeket, ahol összegyűjti valaki, melyik sportoló, politikus, stb. mit tesz közzé (egy adott témában vagy időpontban) a közösségi oldalain.

Lássuk mit posztolnak a prémium gumiabroncs gyártók:

Bridgestone

Talán a Bridgestone legutóbbi posztja a leghasznosabb számunkra, hiszen a cég egy olyan illusztrációt osztott meg, ami a gumikopás eseteit (és a hozzá kapcsolódó teendőket) mutatja be.

(Az A eset azonnali cserét, míg a többi szakszerű kivizsgálást igényel.)

Bridgestone ábra

Continental

A németek nem mentek el szó nélkül a Valentin nap mellett. Egy ifjú hölgyet kapunk tőlük, aki megtalálta „Valentinját” egy Mitsubishi EVO személyében.

Continental

Dunlop

A 125 éves cég az érzelmeinkre próbál hatni. Képükön a világ egyik legizgalmasabb útszakaszát, az olaszországi Stelvio Pass-t láthatjuk.  A kapcsolódó szöveg pedig egy jó kívánság: „Élvezd minden kanyarát (Dunlop StreetResponse 2 gumikon!)”

Dunlop StreetResponse 2

Goodyear

A legütősebbet pedig a végére hagytam. A Goodyear-es social menedzserek voltak olyan kreatívak, hogy vissza Photoshop-olták, Robert Lewandowski ellopott gumiabroncsait. Pontosabban új Goodyear szettjét. A kapcsolódó üzenet pedig: „Ne aggódj Robert! Az új abroncsaid már úton vannak!”

A Goodyear marketinget csinált Lewandowski ellopott gumijaiból